Dagens läge

Jag har lyckats umgås med mina föräldrar ännu ett dygn utan att ha avslöjat ett skit om mig själv. Det är hemskt, men på något sätt är jag stolt över mig själv. Jag orkar inte med dem. Men nu skall jag förhoppningsvis slippa dem i iaf ett par veckor.

Men sömnen var inga vidare inatt. Istället låg jag och funderade på hur man egentligen gör för att läsa ens egen journal. Jag skulle gärna vilja göra det snart, helst innan den 14:e, för då skall jag ha det första mötet på PMH. Jag skulle vilja veta vad min nuvarande psykiatriker egentligen har skrivit om mig. Någon som vet hur man går tillväga?

Jag har också lånat till mig en del pengar. För att betala eftersläpande räkningar och annan skit. Nödvändigt, men det känns ändå jobbigt som fan.

Så är läget idag.

Kommentarer
Postat av: Majja Star

Det är bara att ringa och begära din journal från stället du går på. Det har man rätt till. Jag gjorde det för typ 8 år sedan i alla fall. Nu vågar jag inte men det vore intressant ;)

2008-05-06 @ 08:02:53
URL: http://majjastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0