Big cookies

Igår var en sådan dära dag, när jag lipade, skrek och skrattade om vartannat. Förutom flummiga tankar om Guerilla Gardening handlade dagen mestadels om att stirra in i väggen. Jag hoppas att denna dag blir bättre. Men den börjar inte bra: jag drömmer mardrömmar om saker som jag tänker att jag borde minnas, men inte gör. I drömmen, och i verkligheten.
Sedan försover jag mig. Efter misslyckad tvätt igår tänkte jag ta igen det idag. Och vaknar en timme efter att tvättiden har börjat. Well. Jag får tvätta det jag hinner, bättre än att strunta i det. Men jag är olidligt trött. Samtidigt ligger ångesten och mullrar i min mage (och nej, det är inte bara morgonhunger). 4 timmars sömn fyllda av mardrömmar har matat både tröttheten och monstret med stoooora kakor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0