Aggression och tårar

Jag tar en titt på mitt konto och inser att jag faktiskt har lite pengar att röra mig med denna månaden (eller rättare sagt nästa månad). Av någon anledning gör det mig så lycklig att jag börjar gråta. Stora tårar rullar nedför mina kinder av lycka. Inte för att jag nödvändigtvis måste ha pengar för att vara lycklig, utan för att det tar bort en del av min oro.

Tio minuter senare börjar grannarna i lägenheten under mig att bråka. De bråkar ofta och högljutt. Så jag bankar i väggen (trots att jag vet att det inte hörs igenom) och skriker åt världen. Aggressionen är på topp.

Nejdå, jag är inte alls emotionellt instabil....

/Charlyene - som önskar veta vad "normalläge" egentligen är

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer
Postat av: Fjärilen

Nu kanske jag låter helt knasig men jag vet faktiskt inte vad jag har gjort för att förtjäna dig som läsare.



Du är snäll och bra och kommer med fina, genomtänkta kommentarer. Jag hoppas du fortsätter läsa min blogg lääänge till. :p

2008-05-25 @ 19:34:27
URL: http://psykfallet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0