Det går inte framåt

Det blir inte mycket gjort. Syr, pysslar och hänger med folk. Det finns massa saker som jag borde göra. Men jag orkar inte. Jag känner mig handlingsförlamad.

Men igår hängde jag med Frugan, köpte en fint litet cigarettmunstycke och pärlor och hade jävligt kul. Sedan mötte jag upp Tildus och, Noah och Freddan. Vi fikade, snackade skit och jag skrattade massor.

Det är skönt att skratta, det är skönt att kunna känna sig glad, det är skönt att kunna bara snacka. Det var precis vad jag behövde. Komma ut ur min egen värld en stund. Men det gjorde att allt det som jag egentligen skulle ha gjort igår lades på is. Och idag orkar jag bara inte. Hur kan man känna sig stressad över ingenting?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0