Ännu en dag att överleva

Tog en Stilnoct igår. Kan inte sova utan dem. Kan tydligen inte sova med dem heller. De fick mig att må så illa att jag kräktes tre gånger. Och kunde ändå inte sova. Och när jag väl somnade drömde jag om avgrundsdjup och droger. Gula och gröna droger i flytande form som injicerades i min rumpa. Och som fick mig att skrika. (Borde det inte vara tvärtom?)

När jag slutligen vaknade mådde jag fortfarande illa. Och kände mig... bara fel... Ångesten ligger och lurar, jag har tagit en Atarax men det hjälper fan inte. Jag vet inte hur jag skall överhuvudtaget orka ta mig någonstans, orka ta mig till sjukgymnasten, orka ta mig till affären och handla. Orka överhuvutaget.

Någon som har några tips?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0