Något gjort och ett beslut taget

Natten var fylld av mardrömmar. Mardrömmar om att jag är stupfull och möter Mannen (som är nykter alkoholist) och övertalar honom att gå ut och supa med mig. Jag som knappt brukar dricka vaknar med ångest och känner mig... bakfull...

Well. Jag har iallafall fått något gjort idag. Jag gjorde klart ommöbleringen och städade. Och bestämde mig för att träffa Tildus och Noah ikväll istället för att hänga med Mannen. Det känns både bra och dåligt. Men nu är beslutet taget iallafall.

Jag känner dock långt in i benmärgen att det kommer att bli ännu en kväll där jag sitter och skakar av ångest. Men då får det väl vara så. Det är ju trots allt bara mitt liv det handlar om.

/Charlyene - som önskar sig Oxascand

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer
Postat av: psykiatrin.blogg.se

Hej Nya inlägg om tankar och en liten lek i Drömpsykiatrin! Titta in!

Och glöm inte att skriva om du sitter på citat eller braiga personer :P

Kram Psykos!

2008-06-15 @ 14:57:44
URL: http://psykiatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0