Igår, inatt, idag

Igår:

Sofforna står nu på plats i mitt vardagsrum. Det känns nice, fastän jag tror att jag nästan vred axeln ur led när jag försökte lirka in den ena i hissen. Det gick ändå inte, så det blev bärande upp till 6:e våningen. Roligare saker har jag gjort.

Inatt:

Mardrömmarna står mig upp i halsen. Inatt drömde jag att jag föll, från ett högt berg. Jag flög och sedan dog jag och det var underbart. Men min hjärna verkar tro på reinkarnation, så jag återföddes. Och redan i min blivande mammas mage kunde jag minnas mitt gamla liv. Och paniken kom så fort jag såg dagens ljus. Ett liv till att leva med vetskapen om att jag inte vill vara med.

Idag:

Sjukgymnastik. (*suck*) Häng med Frugan i valfri park. Sedan dejt nummer två med Mannen. Vilket innebär något jag inte är riktigt bekväm med: att sova över. Men jag skall möta mina rädslor...

/Charlyene - som faktiskt är rätt snygg naken, men känner sig obekväm ändå

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer
Postat av: maria

håller tummarna för att dejten gick fint :)

2008-06-04 @ 21:24:32
URL: http://iknowiknowiknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0