Det är tomt när du inte är hos mig

Jag vet att jag blir sämre och sämre på att uppdatera bloggen. Men jag har inte ork. Som hardcore feminist känns det lite pinsamt att erkänna det; men jag lägger den lilla ork jag har på Mannen. Jag prioriterar honom framför annat. För att jag trivs med honom, för att jag blir lite lugnare med honom, för att jag är så tok-kär att jag inte riktigt vet vad jag skall göra av mig själv. Jag kan inte förklara vad det är hos just honom som gör mig så attraherad. Men gudarna skall veta att det är jag.

Kanske är det falskt att tro att jag mår bättre med honom. För det gör jag ju egentligen inte, jag bara har andra känslor att koncentrera mig på än de svarta som annars härbärgerar hos mig.

Men nu när han har lämnat mitt hem för att gå till sitt jobb känns det tomt i min lägenhet och i mitt inre. Så jag tror att jag skall sätta mig och rita lite. Fastän jag inte förstår vad det skall tjäna till.

/Charlyene - som mest av allt bara vill gråta

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0