Dagens första tre punkter

---
Min mor ringde nyss. Vi pratade om tomatplantor, värmen och förkylningar. Normala, tråkiga saker som säger ingenting. Well, well. Nu har jag iaf avklarat samtalet för ett par veckor, så slipper jag tänka på det.
---

---
De senaste dagarna har jag drömt att människor anklagar mig för att vara ikonoklast. Jag tar det inte direkt som en förolämpning, men blir likaväl inspärrad och torterad för det. Olika män, som jag knappt känner, ser det tydligen som sin uppgift att hålla mig borta från stadens gator och straffa mig för detta hemska brott. I mina drömmar. Hur skall jag tolka detta?
---

---
I övrigt gillar jag värmen. Den gör mig glad(are). Förutom att jag måste bära långbyxor, då mitt ben är nytatuerat. Men jag skall inte klaga.
---

/Charlyene - som äntligen skall hämta ut lite fler sömnpiller från Apoteket

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0