Trött, trött, trött - men Noah ska komma hem

Jag är så jävla trött. Trots att jag har sovit 9 timmar orkade jag knappt dra mig ur sängen. Allting går långsamt, jävligt långsamt.

Men idag skall Tildus lillkille (Noah) få komma hem. Så jag ska åka till sjukhuset och hjälpa Tildus att bära hem sakerna. Och hålla Noah i världens minsta hand. Då lär jag vakna iaf!

Imorgon kommer Tildus mamma, hon skall vara i Götet i helgen. Så blir Tildus inte helt ensam med bebisen. Men ikväll är det fest för Noah, för hans "homecoming", vi ska äta middag och chilla. Ska bli hur gött som helst. Och jag kommer säkert att få hålla det lilla pyret. Och känna mig stor och stark för en gångs skull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0