Solens ljus drog över staden

Det är något fel på mig. Jag tror jag har börjat få en dygnsrytm! Detta kan inte vara hälsosamt. Skämt åt sido, vaknade halv nio imorse av mig själv - inga alarm, inga klockor, ingen som störde. Mer än Tildus som skickade ett mess om att det är sol ute, men det hade jag lätt kunnat ignorera om jag ville.

Men det är faktiskt sol. Inte varm, inte direkt levande, men den finns där. Den tittar ned på mig och alla andra som bor i staden som glömde att le (dvs Göteborg). Jag önskar att jag hade ork nog att njuta av den, men fat chance att jag tar mig någonstans idag. Inte förrän ikväll när plikten kallar och jag skall passa Noah medan Tildus tvättar.

Påminn mig om att aldrig skaffa barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0