Ingen rolig dag

Vaknar och proppar i mig dagens första mediciner: Sertralin och Kåvepenin. Mår lite illa. 20 minuter senare mår jag RIKTIGT illa och har en halsbränna som inte är av denna värld! Inte så att jag vill kräkas, men det bränner i magen till den grad att jag inte kan koncentrera mig. Okej, jag måste verkligen skärpa mig och ta Sertralinet samtidigt med frukosten. Eller så är den penicillinet som gör mig såhär...

Det blir lite bättre efter Samarin och frukost, men bara lite. Jag biter ner två av mina naglar (fast jag har lovat mig att sluta bita på naglarna), röker ett par cigg och skriver klart min tenta som jag skulle ha gjort för flera dagar sedan. Well, well... Nu gäller det bara att läsa klart en bok, skriva några seminariekompletteringar och påbörja nästa tenta...

Det blir nog ingen rolig dag. Jag bara hoppas att min mage lugnar sig snart så att jag kan få i mig lite kaffe. Annars kommer jag nog att vara sur en lång stund till (dvs tills jag har fått i mig kaffe... :-))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0