Dr. Evil och mitt hat

17:07 ringde tillslut Dr. Evil tillbaka till mig. Han vägrar skriva ut Stilnoct till mig, "för de är beroendeframkallande". Visst är de, men jag käkade dem i sex månader utan att bli beroende - does that count for nothing? Han rekommenderar istället att jag tar 50 mg Nozinan (fördubblad dos mot tidigare), eller 40 mg Theralen (redan försökt och det funkar inte) eller 25 mg Nozinan och 40 mg Theralen (testat och det funkar inte). I am doomed.

Inte nog med att han vägrar skriva ut Stilnoct, eller något annat som faktiskt kan fungera, så säger han, som svar på mitt "Theralen gör mig tung i huvudet dagen efter": "Men du är ju sjukskriven, så det gör ju inget." Som om mitt liv inte räknas, som om mitt liv bara består av att vara medicinerad. Det är ju fint att han bryr sig om mig. Han påstår ju hela tiden att han bryr sig om sina patienter, att det är därför som han inte skriver ut beroendeframkallande mediciner. Så då borde han bry sig om mig. Men jag tror att han ljuger...

I ren borderlineanda proklamerar jag följande: JAG HATAR HONOM!

/Charlyene - irriterad, arg, ångestladdad, frusterad, ledsen, hatisk

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0