Inte en illa början på dagen

Mina tretton timmars sömn gjorde tydligen susen. För klockan är inte ens två och jag har lyckats:

:::gå på promenad
:::handla mat
:::städa hela lägenheten, inklusive att våttorka golvet

Det kanske inte låter mycket, men det är bra mycket mer än jag har lyckats med de senaste två veckorna. Så jag tycker faktiskt att jag får känna mig lite duktig.

Ångestmonstret ligger och lurar lite i mitt mellangärde, och ibland kommer tankarna, på allt som är skit i mitt liv, upp. Men jag motar bort dem. Jag vill vila i det kanske-inte-bra-men-helt-okej en stund.

/Charlyene - dricker ramlösa med jordgubb och lime

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer
Postat av: psykiatrin.blogg.se

Man you're good! Hejaheja! Duktig är du!

Nu granskar vi Försäkringskassan på bloggen.. Säg vad du tycker och berätta dina erfarenheter.

Eller bara läs vad som gäller nu för tiden.. man vet ju aldrig om man skulle bli utbränd eller deprimerad!

Kramisar Psykos

2008-08-03 @ 17:46:35
URL: http://psykiatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0