Hur kunde jag missa det?

Allting känns bara skit, skit, skit idag. Jag har uppenbarligen råkat ut för någon form av förkylning, för min näsa snorar och min hals gör ont. Troligtvis har jag feber också, men jag är inte säker för jag har ingen febertermometer.

Så jag dämpar det med nässpray och Ipren, i hopp om att den underliga smärta jag har på höger sida av min bröstkorg skall försvinna.

Men det är svårt att vila och ta det lungt när hela hjärnan är fylld av obehagliga tankar. Mest kretsar de just nu kring Mannen. han som jag träffade för några månader sedan och blev tokkär i. Han som jag kastade mig in i ett förhållande med, trots att jag vet att förhållanden inte är min grej.

Han som jag knappt har pratat med på flera veckor, för att han slutade höra av sig och inte svarade i telefon. Han som nu uppenbarligen har dumpat mig utan att våga säga det rakt ut. Och jag har varit för korkad för att fatta det. Jag känner mig bortgjord och sviken.

Men man kan inte gråta när man är snorig, för då täpps näsan igen. Så jag struntar i det. Tårar leder ändå inte till något.

/Charlyene - ensam igen

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Fjärilen

Jag försöker komma på ord som tröstar men jag kan inte. Jag vet hur det är att befinna sig känlomässigt där du är nu och allt jag vill göra är att krama dig och berätta att allting kommer bli bra igen.



Så om d nite tycker att det är allt för obehagligt så tänk dig att jag gör det.

2008-08-09 @ 19:23:09
URL: http://psykfallet.blogg.se/
Postat av: Charlyene

Till Fjärilen:



Tack! Jag önskar att jag kunde känna att saker och ting kommer att bli bra igen, men jag kan inte. Det är för mycket just nu. Förstår bara inte varför män(niskor) inte kan vara ärliga och säga vad de egentligen tycker och känner...

2008-08-09 @ 20:25:57
URL: http://charlyene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0