Det är gjort

Nu är det gjort. Räkningarna är lämnade hos min mor. Tyvärr är hyrorna redan hos Kronofogden, men jag kan inte göra något åt det. Jag hoppas iallafall att jag slipper bli vräkt, det är det viktigaste just nu.

Jag är tyngd av skam- och skuldkänslor, drabbad av tankar om att jag är värdelös för att jag inte klarar mig själv. Men å andra sidan känns det lite lättare att slippa ljuga för mina föräldrar.

Mest av allt är jag trött. Trött på väntan, och trött på att allting skall strula så jävla mycket. Jag tror att jag skall gå en långpromenad och försöka tänka på något annat ett tag.

/Charlyene - tyngd och lättad

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0