Ännu en vändning

Bara ett par dagar efter att jag haft ett smärre sammanbrott över min (icke)relation till Mannen, och hans envisa tystnad bryts tystnaden med ett litet brak.

Jag och Frugan bestämde oss för att distrahera oss själva från diverse ångestkaos och äta lunch i den stora staden tillsammans. Efter denna trevliga lunch satt vi på järntorget, rökte och jag tog min vanliga drog (koffein). Vem kommer då gående om inte Mannen, i sällskap med de två gästtatuerare som just nu besöker studion han jobbar i?

För att göra en lång historia kort kom Mannen och jag överens om att vi skall prata imorgon. Jag är redan ett nervöst vrak, men det är ju lika bra att bita i det sura äpplet, svälja rönnbären och få det gjort. Fast det är långt tills imorgon. "Paranoida, stressrelaterade tankegångar, någon" frågar farbror psyk? "Neeeeej, inte jag" inte säger flikkan och ler lite nervöst, samtidigt som hon tänker tusen sätt som allt kan gå fel på.

/Charlyene - inte bra på att prata om saker

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0