Outhärdlig lycka

Det är inte sant att man mår sämre under vintern. Majoriteten av alla människor som jag känner mår som sämst vid den här tiden på året, när solen börjar värma och träden slår ut - och det beror inte på pollenallergi. Jag vet faktiskt inte vad som orsakar denna svägning nedåt under våren, men den kommer varje år.

Jag mår dåligt, Frugan mår dåligt, Tildus mår dåligt (Noah mår dock inte dåligt, han är för liten för det än så länge... Jävla tur för honom), istortsett alla jag känner går bara omkring och deppar och hatar livet. Ska det vara så? Är det detta som kallas för att leva?

Att krypa in i sig själv när solen tittar fram, och hata alla människor som verkar så outhärdligt lyckliga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0