My mind won't make itself up!

Jag är sönderstressad av att ha gjort ingenting, ha gjort för mycket och ha gjort fel. Min hjärna kan inte bstämma sig för vilket. Passade Noah igår. I fem timmar. Och jag blev stressad när han skrek. Sedan träffade jag E. Hon babblade (hennes uttryck, inte mitt) och jag lyssnade, för jag kan inte säga något. Och så dumpade vi av Noah, och jag bröt samman. Skulle inte ha gjort det. Skulle inte ha brutit samman inför en av mina bästa vänner. Skulle inte, borde inte, jävligt dumt. FAN! ska inte frossa i mitt "mådåligt", ska hålla det inom mig. Stackars E.

Idag drar jag till Malmö för att kolla in staden och Tiger Army. Kommer hem imorgon eftermiddag.

Kommentarer
Postat av: maria

men det är väl sånt vänner är till för? att få bryta ihop med? inte bara såklart men du mår ju dåligt och det är klart att du måste få visa det.
hoppas att du haft en okej dag.

2008-04-11 @ 17:23:57
URL: http://iknowiknowiknow.blogg.se
Postat av: Charlyene

Till Maria:

Problemet är inte att jag bröt ihop, utan att jag har en väldig tendens i att "frossa" i att må dåligt. Jag har liksom bara två lägen: Stänga det inom mig eller frossa i det. Tyvärr... Och att frossa i det göra nästan alltid saken värre.

2008-04-12 @ 15:23:12
URL: http://charlyene.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0