It's all the same to me

Jag och Frugan tog oss in till stan. Vi åt sushi i solen och störde oss på människor. Det var nice. Men nu är jag helt slut. Jag skall försöka ta mig hem till E ikväll, annars har jag inga planer. Vad gör man egentligen när man är sjukskriven och inte kan koncentrera sig på att läsa böcker? Jag har ingen aning.

Jag har ingen aning om vad jag har gjort de senaste 1.5 månaderna. Känns som om varje dag bara har varit en kamp för att inte falla ner i det becksvarta hålet. Jämngrått, helt enkelt.

Jämngrått och illamående.

Kommentarer
Postat av: maria

jag har varit sjukskriven i snart 3 år och det är fan inte kul att vara sjukskriven. man har så lite pengar, så lite ork och så jävla mkt tid.
får du ngn behandling?

2008-04-03 @ 21:12:01
URL: http://iknowiknowiknow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0