Me Like

Jag tror att jag (trots allt) tycker om mig själv idag. Det är inte så att jag tycker illa om mig själv de flesta dagar, det är bara det att jag oftast inte tänker så mycket på det.

Men idag tänkte jag på det: jag gillar mig själv idag. Inte för att jag har gjort egentligen något jättespeciellt, men jag känner mig ändå nöjd.

Under de senaste veckorna, egentligen senda skolan började igen, har jag gjort upp en plugg-plan... Och jag har lyckats att hålla den. Och det säger faktiskt en hel del. Så trots att jag inte har gått på föreläsningarna (som jag aldrig har räknat som speciellt viktiga, och därför inte har räknat in i planen) så känner jag att jag har hyfsad koll.


Förutom på Weber. Den mannen jag ju ingen förnuftig människa förstå...


Så jag gillar mig själv. Idag... Får se vad morgondagen säger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0