Let's go!

Lite tentaångest har man ju. Det kom igår kväll på vagnen när jag satt och läste igenom mina papper och insåg att jag förstår och fattar, men kommer inte komma ihåg allt. Men jaja... För sent att göra något åt det nu.

Och försent att göra något åt det då också, tyckte jag, när klockan närmade sig midnatt och jag var minst sagt trött.

Så nu är det bara att äta sin gröt, slänga på sig ansiktet, dricka kaffet och dra iväg mot 4 timmar av kramp i handen.

Vem skriver för hand nuförtiden? Inte jag, iaf inte om det gäller längre texter. Och kanske pga ovanligheten gillar jag det, även om det ibland blir lite stelt i handledsmusklerna. Jag gillar att se bokstäver, stavelser, ord, meningar formas under min hand. Det är inte alls samma känsla när man skriver på datorn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0