En dag full av jobb?

Har varit och handlat. Fyra tunga kassar och så var hissen trasig. Snacka om otur. Jaja, motion är ju alltid trevligt, 6 trappor upp...

Farsan ringde och sade att det nu fanns en dator som jag kunde få (med tanke på att min inte fungerar som den skall). Nu måste den bara hämtas och jag får se till att föra över det som behöver föras över. Jobbigt, men sådant är livet. Köpa en nätverkskabel till bara, så löser det sig nog.

Nu är det bara dags att ta sig upp ur stolen och slå sig ner på en annan för lite pluggande. Marx ger mig dock huvudvärk. *suck* Han hade sina poänger, men ekonomisk-politiska teorier är inte det roligaste jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0