Att få dagen att gå...

...är ibland svårt. Har knappt gjort något idag, för det finns inget att göra.

Har städat, diskat och kommit på att jag borde tvätta (första lediga tvättid fanns på måndag). Och läst lite om diskursanalys.

Men resten av dagen har gått åt till att ha total jävla ångest över tanken på att behöva skaffa ett jobb. För det måste jag ju göra snart. Antingen det eller plugga vidare. Och jag kan inte bestämma mig... Så jag får väl söka båda och se vad som händer.

Men det känns jävligt svårt att hitta jobb. Mest för att beteendevetare är en sådan bred benämning. Vad finns det egentligen för jobb som jag är kvalificerad för?

Ingen jävla aning.



ÅNGEST.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0