Vissa ljud...

...är mer irriterande än andra (no shit, right????). Som tex när grannen ovanför borrar varje tredje minut. Och man försöker plugga samtidigt. Jag avskyr honom och jag skall säkerligen döda honom nästa gång jag ser honom (eller iaf blänga lite argt på honom).

Pluggandet går långtsamt framåt, jag håller mig än så länge inom tidsplanen, vilket är positivt. Men jag är trött på att det går så jävla långsamt! *suck*

Annars var jag på höstpromenad med min fru idag. Vi försökte hitta en gångväg genom Flunsåsparken, vilket inte var det lättaste. Så vi villade bort oss i ett villaområde istället, vilket var trevligt. Det märkliga med detta område, som alltså är beläget någonstans på Hisingen i Göteborg, är att en stor del av husen var havsinspirerade, typ runda fönster, små fyrar i trädgården och annat trams... Why, I ask you? För jag har ingen aning.

Det såg ut som hus man kan finna i Askim eller på väg ut mot Saltholmen. Men mitt på en ö där allt man ser är asfalt, betong och berg? I do not get it.

Lade mina (nästan) sista pengar på att köpa cigg och snacks. Mitt ekonomiska sinne är inte på topp. Men det har det å andra sidan aldrig varit heller. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0