Tredje gången gillt?

Lyssnar på AFI och försöker städa lyan. Det är inte det lättaste när allt är gammalt och slitet, men varför egentligen bry sig? Jag har ju iallafall någonstans att bo och det är mer än man kan säga om många...

Har haft diskussion om Den Manliga Dominansen med Frida idag. Det gick sådär. Dels är jag så jävla trött på den, dels var det en unge som att vid bordet bredvid och skrek. Inte gjorde det bättre att ungjävlens mamma bara sade - var gång ungen skrek - "Vad säger du för något?" med en sådan där röst som man har när man pratar med barn som inte har lärt sig prata än.

*SUCK*

På torsdag är det dags för första inlämningen av tentan, vi har en första där vi skall kritiseras av våra jämlikar (dvs våra klasskamrater) och en riktig inlämning den 2:e november. Helt jävla meningslöst... Jag är så grymt trött på detta hopkok av bajs som de slänger åt oss när de inte riktigt vet vad de skall göra för att rätta fel som de själva har begått. Och när jag skriver "de" menar jag lärarna vid universitetet...

*SUCK IGEN*

Jag bara väntar på att något mer skall dyka upp idag som jag kan irritera mig över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0