I will live to see another day...(probably)

Vaknade sent, läste lite i Vår Tids Psykologi under dagen (psykologi är just nu huvudläsämnet för mig) och åkte hem till Tildus, där jag åt choklad, glass, chips och lite övriga snacks. Underbart... Kollade på ca 5 avsnitt av Scrubs och åkte sedan hem igen.

Snackade med E igår, det är alltid trevligt att höra av henne. Ännu bättre är det om hon kommer "hem" till Götet igen i januari/februari, så att hon är närmare mig. :-)

Imorgon (eller snarare idag): Fortsatt läsning, försöka att inte panikångesta (ord som borde finnas i verb-form, anser jag) och kanske åka hem och ha filmkväll hos Tildus med Anna.

Upplystes om att det är GAIS-Brommapojkarna på söndag. Jaja, det får väl gå. Eller snarare: Jag får väl gå. Fast jag känner att jag inte har råd. Jag försöker verkligen leva som en normal människa med normala utgifter, men det går bara inte. Jag är en spenderare, jag trivs verkligen inte med att behöva tänka efter innan jag köper något. Och nu pratar vi inte stora saker, utan lite mindre - typ lite godis, böcker, fika osv.

Ska på bio på fredag. Ännu en utgift som egentligen är onödig. Men jag orkar inte leva om jag måste tänka på varje krona.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0