Weird

Det blev inget NationalTeatern igår, pga spöregn. Tråkigt, men inget att göra något åt.

Istället kom Maria och Marko hit för lite smått filosoferande innan de och Frugan drog vidare. Själv hade jag druckit en halv flaska vin så jag somnade på soffan. Vin är det bästa sömnmedlet!

Det var en underlig dag igår. Den började bra, med att jag tog mig ur sängen tidigt, tvättade och stod i. Jag pillade med uppsatsen, var ganska dukig och gjorde vad jag skulle.

Den slutade med (innan jag somnade på soffan) att jag fick tuppkam och Frugan undercut. Våra hår lever verkligen sina egna liv. Jag borde nästan göra en hårdagbok bara för att minnas all the crazy things I have done to my hair.

Jag skall nu göra en instats för världsfreden genom att ta itu med disken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0