Underkänt

Idag fick jag veta att 53% av alla som läste kvantitativ analys denna termin (dvs ca 30 sociologer och ca 30 socialpsykologer) har fått underkänt på tentan. 53 fucking jävla procent!!!

Är det bara jag eller håller någon med om att det måste vara något fel om det är så?

Eller är vi bara korkade? (Ja, inte jag förstås eftersom jag fick godkänt...*s*) Men jag har aldrig varit med om något liknande!

Jag anser att antingen är det något fel på:
◊ kurslitteraturen, eller
◊ föreläsaren, eller
◊ (troligast) både och!

Det roligaste är att när vi innan tentan frågade vår föreläsare om hur svår tentan skulle komma att vara svarade han (and I quote): "Jag har aldrig varit med om att någon inte har klarat den".

Detta betyder att cirka hälften av alla som läste kursen har en omtenta att göra. I do feel sorry for them!

Kommentarer
Postat av: E

Grattis till kirrad tenta! :D

2007-05-21 @ 00:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0