Låssmedsbesök

De har precis bytt låset in i lägenheten. Skönt att det blir gjort, för vi har under en kortare period haft ett lås som fastighetssköatare inte kan komma in genom. Och det kan ju tyckas skönt. Förutom att vi alltid har behövt vara hemma när något skall fixas, göras osv. Och paranoid som jag är tänker jag på bränder.

Stora lågor som stänger inne en i sovrummet. Om det så blev skulle de naturligvis inte ringa efter fastighetsskötaren som kom med nyckel för att släppa ut de innestängda. De skulle bryta sig in med yxor och hackor och diverse andra mojänger. Men ändå...

Så nu är låset bytt. Jag har skrivit 6 sidor (av ca 25) till vår uppsats. Frida kommer att slå ihjäl mig för att jag skriver utan henne. Men sån't är livet. Jag kan inte hjälpa det. Det kliar i mina fingrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0