Intrigerna tätnar

Den mystiska mannen, även kallad G, befinner sig fortfarande i vår lägenhet. Det var meningen att han skulle fly fältet medan jag och Frugan var på Ullared med Frugans pappa. Så har inte skett...

Jag och min Fru gick upp tidigt imorse, åkte till Ullared och var där runt 8. Shoppade (bland annat ett linne, en tröja och en miljard tavlor) och åkte sedan hem. Planen var egentligen att jag skulle dra till skolan och Frugan till jobbet direkt efter vår roadtrip, men eftersom vi tog kortare tid på oss än beräknat åkte vi hem för att lämna av våra inköp.

I hallen möts jag av G:s skor. De är gigantiska. Jag vet också att han är blond. And that's it.

The plot thickens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0