Inte den sista dagen

Inga egentliga pinsamheter hände igår, och det var ju lite av en besvikelse. Frugan och Matilda höll på att hamna i slagsmål med något kryp, men det blev inte mycket med den för krypet backade. Själv upptäckte jag dock under hemfärdens gång att jag hade tappat en av de där små gummiplopparna som sitter längst ut på mina hörlurar. Jag har fler någonstans, men jag vet inte riktigt var. Så det är plopp-jakt på G.

Annars är det tenta som gäller hela dagen lång. Inte det roligaste jag vet, men det måste göras. Smällar man får ta när man är student, eller hur? Synd bara att det är en jättefin dag ute. Men whatever... Det kommer fler fina dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0