Första maj *yiiihaaa*

Det blev en ganska liten demo iår, bara ca 1500 pers. Det är synd, men det var helt okej ändå. Man fick skrika lite, både slagord och på dem som var med i demon (då de vägrade gå i raka led, de förstår helt enkelt inte det där med kommunistisk disciplin). Det var fint väder, civ-snutarna drack kaffe och jag slapp vara demovakt.

image19

Tjejen i den fula, gula västen är min fru, sedd bakifrån... Hon försöker förstå vad människorna som går med den blå sidobanderollen som skymtar egentligen skriker. (I övrigt kan man säga att på den blå banderollen står det: "Lite småmord skrämmer borgarna"... *happy*)

image20


Som tur vad hade vi inget OP iår, fast det var konstiga män i vita huvor över huvudet som gick omkring med diskborstar.

Sedan träffade jag F & J från klassen, vi diskuterade tentan imorgon lite och åt mackor på Java (som jag inte har varit på sedan jag gick i högstadiet för typ 10 år sedan). Imorgon är det alltså dags.

Men innan dess skall jag bli full på Henriksberg, försöka undvika M (som ignorerade mig vid demon) och försöka så hårt jag bara kan att göra något pinsamt (bara för att det är det man skall göra på första maj).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0