För mycket i min dag

Försov mig imorse och vaknade 20 min innan Frida skulle komma hit. Jag är en oerhört långsam människa på morgonen, så det blev lite kaotiskt, men ordnade sig tillslut.

Har suttit och skrivit på uppsatsen större delen av dagen. Vi är nu uppe i ca 7 sidor för mycket, och det suger ju, men å andra sidan är det ganska roligt att sitta och pilla med den sedan, så det blir nog bra.

Fick ett smärre raseriutbrott över min omförmåga att uttrycka mig, vilket resulterade i att jag mer eller mindre knuffade bort Frida från datorn och satt och skrev (helt tyst) i ca 10 minuter. Inte så snällt, men hon verkade tycka att det var okej.

Och det är vad min dag har innehållit. Inte mycket, och samtidigt alldeles för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0