Ett bra liv

Allt känns bra. Det är helt enkelt en bra dag. Satt i Slottskogen ett tag, tills det blev lite kallt och jag bestämde mig för att kolla efter en bra Morrissey-biografi (har snöat in lite på honom just nu), men det visade sig att det inte fanns en enda!!! Varken på Akademibokhandeln eller Wettergrens. Så nu blir det nog nätshopping som gäller.

Kom hem, städade och insåg att om en vecka, eller rättare sagt mindre än en vecka, är jag ledig. Tills september. Och jag vet vad jag skall spendera sommaren med - pyssla, läsa och skriva. Och utforska Göteborg.

Och när skolan börjar flyttar Frugan och jag får en stor lya helt för mig själv. För ja, jag ska bo kvar. Vill inte flytta, trivs alldeles för bra.

Livet känns helt enkelt bra. Nästan så att jag undrar om inte något skall gå fel snart! *s* Som den pessimist som jag är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0