Livet

Jag förstår inte hur människor lever egentligen. Hur de flesta bara kan ha en vardag och vara nöjda med det. Gå till jobbet, komma hem och titta på TV...

Det finns så mycket jag vill lära mig! Så oerhört mycket! Och så mycket jag vill göra!!

Här är några exempel:

Skriva en roman
Skriva en faktabok
Lära mig teckna (helst människor)
Lära mig sjunga bättre
Lära mig spela gitarr
Lära mig spanska, ryska, franska, japanska och en hel massa andra språk
Lära mig mer om psykologi
Lära mig laga (god) mat
Lära mig mer om det svenska språket
Utöka mitt ordförråd
Lära mig bättre engelska
Läsa alla de stora klassikerna
Lära mig spela poker på riktigt

Och dessa är bara de som jag kom på inom en minut...

*suck* kan någon förklara livet för mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0