Jag gillar våren

Jag har haft en bra dag som bla har inneburit solande på balkongen samt våfflor. Ja, jag vet att det var en dag försent, men whatever. Våfflor är alltid gott, året runt...

Imorgon skall jag lämna in en tenta och sedan får vi se. Beror på vädret. Idag hade vi 18 grader, och jag önskar att det skulle kunna vara likadant imorgon. Troligtvis blir det dock något svalare.

Men om det är hyfsat varmt kanske jag tar med mig boken och sätter mig i Slottskogen. Det är en väldigt trevlig plats på våren.

Kommentarer
Postat av: Fiskarflickan

18 grader! Vad härligt! Varför valde jag att flytta från Västkusten...?! (där det annars alltid blåser och regnar men bara för att jag är på andra sidan landet så är det underbart där...)

2007-03-27 @ 21:13:04
URL: http://fiskarflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0