Home again

Är hemma igen bland cigarettrök, halvskrivna sidor och regn. Jag har haft det trevligt, inte att förneka, men färden hem var som på nålar. Jag vet inte varför jag är så hemsjuk av mig, eller varför jag inte trivs bland människor... Men så är det.

Jag har åkt skidor, läst 7 böcker (bla Stalin - den röde tsarens hov, Capote - en biografi och Till världskapitalismens försvar). Jag har ätit god mat, druckit vin och ätit mängder med ost. Jag har suttit i solen, jag har druckit te och tittat på underliga människor (alla ser lite roliga ut på skidor).

Och inte mycket mer...

Som sagt. Hemma igen, i en vardag som jag inte riktigt vet vad jag skall göra med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0