Tre nyanser av rött

Uppsatsen är formaliarättad och jag är fri som en fågel (hur fri nu egentligen någon sådan är). Men eftersom jag spenderade gårdagen på min fina (?) balkong är jag nu färdag av olika nyanser av rosa, rött och illrött. Värst är tuttarna, som jag alltid lyckas bränna av någon anledning, kanske för att de är så framträdande.

Så jag har fått stränga förmaningar av min fru att inte vara ute i solen för mycket de närmaste dagarna. Frågan är bara vad man skall göra istället... Att sitta inne när det är 32 grader ute och ännu varmare inne känns helt enkelt inte som ett alternativ.

Dessutom har jag beställt böcker, och såfort de kommer skall det vara jag, nämnda böcker och bra musik på diverse platser runt om staden. Och möjligtvis stora mängder vatten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0