Sunshine

Det är ännu en strålande dag i Göteborg.

Jag och Frugan var igår på träningsmatch GAIS-GFF. Gais vann med 11-0. Det var inte direkt spännande att titta på. Efter att ha nästan dött av värmeslag åkte vi hem, drack vin och gjorde sådant där man gör varma sommarkvällar.

Idag shoppade vi i ett nästan öde Nordstan. Där var det svalt och skönt. Jag köpte inte bara en utan två bikini, varav en är zebramönstrad. Naturligtvis var jag tvungen att testa den, så nu har jag spenderat några timmar på balkongen med att sola, läsa Krigets Historia och lyssna på bra musik. Naturligtvis har jag lyckats att bränna tuttarna. Det hör liksom till...

Imorgon skall jag och Frida sätta oss och göra formaliaändringar i uppsatsen. Sedan är det sommarlov på riktigt!!! Synd bara att vädret skall bli kallare... Me no like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0