Sommarlov=såpopera

Fler kropssdelar har blivit brända efter några timmar i Slottskogen. Det känns bra faktiskt. Jag försökte förklara för min Fru att det är bra att bränna sig i början av sommaren, för då slipper man det senare. Hon tittade skeptiskt på mig.

På torsdag skall hon skriva på kontraktet för den nya lägenheten. Det känns lite vemodigt faktiskt. Och lite oroligt. Jag vet inte riktigt hur jag skall lösa det. Men på något sätt skall det gå.

Men från och med idag har jag sommarlov på riktigt. Ingen mer skolan förrän i september. Dock massor med böcker av sociologiskt slag. Och biografier! *mums*

I den eviga såpoperan som är mitt liv har har nära vän blivit gravid, utan att veta vem fadern egentligen är. Troligtvis kommer hon att behålla det. Och hennes ex (vars barn hon nyligen aborterade) är mycket upprörd. (Superfertil är den kvinnan! Inga preventivmedel fungerar!) Men det kan bli så att min Fru får vara fader, jag får vara plastmamma och så blir det en jävla röra. Men, men... Snart kommer det väl en ny kris någonstans i min närhet som drar bort uppmärksamheten lite från denna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0