Nedräkningen...

...har börjat. 3 och en halv dagar kvar innan det är sommarlov.

θ Ikväll skall jag sätta mig med opponeringen, skriva klart den och försöka få lite fason på mina egna tankar.
θ Imorgon skall jag gå på ett seminarium och titta på när andra opponerar.
θ På onsdag skall jag och Frida skriva det sista på opponeringen, sedan skall jag åka till min gamla arbetsplats för att träffa min stalker, Cecilia. Hon har hört av sig mängder av gånger nu för att jag skall träffa henne, så det får bli så.
θ På torsdag skall jag och Frida opponera på världens sämsta uppsats (en liiiiiiiiten överdrift bara) och själva bli opponerade på.

And that's it. Sedan börjar dagar av lathet, (förhoppningsvis) sol och mängder av böcker. Har beställt nya, som kommer att komma nästa vecka förmodligen. Jag skall läsa, läsa, läsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0