Oh, poor me Del III

Frugan kom hem igår efter att ha varit borta nästan en vecka. Hon hade med sig isglass och nässpray till mig. I love her so much. Jag vaknade otrevligt tidigt imorse (ca 6) och kunde inte somna om, trots två magnecyl och två glas iskallt vatten. Så det var inget annat att göra än att ta på sig hörlurarna och låta sig drömmas iväg av Nick 13's röst.

Mat är numera ett okänt begrepp, har idag lyckats få i mig en macka och en kopp te. Men jag fick en gång rådet av en läkare att svälta ut febern, så jag kör väl på det.

Det enda jag orkar annars är att läsa. Just nu är det "Kung Leopolds vålnad" som gäller. Och jag gillar den. Sov ca fyra timmar mitt på dagen och kommer förmodligen att sova sött ikväll. Oh, sweet dreams.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0