Lovely night

Ännu en sömnlös natt. Min dygnsrytm är totalt snedvriden, men för en gångs skull är det inget problem. Hur kan det vara det när jag inte har ett enda måste i min vardag? Jag känner sakta hur jag börjar slappna av (efter en och en halv månads ledighet) och hur jag börjar trivas.

En del människor skulle säkert bli rastlösa och tycka det är tråkigt att inte behöva göra något på så länge, men jag älskar det. Jag kan sitta i timmar och bara stirra ut genom fönstret och drömma om dagar utan regn. Eller läsa böcker jag aldrig hade orkat med annars. Dricka mängder av te och gå och pissa 20 gånger.
Jag kan sortera mina t-shirts och luta mig tillbaka i sängen (uppbackad av 4 kuddar) och bara le.

Livet är för en gångs skull underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0