Life on the weird side...

Hängde med Tildus igår igen (som vanligt). Jag var ju tvungen att fly lägenheten eftersom det var flytt på G. Och det vill man ju inte vara med om.

Fikade, snackade, träffade en man vid namn Andreas... Och så King's Head på kvällen. Jag suger verkligen på att vara social. Men det funkade okej. Diskuterade Foucault (gillar), Sartre (gillar men håller inte med), Camus (gillar delar) och döda ryska författare (tråkiga)... Och Orwell (lovely såklart. Så jag var väl i mitt esse, så att säga.

Träffade några som jag inte gillade, träffade några som var schyssta. Så går livet ibland... Jag önskar bara att jag kunde ha lite roligt för en gångs skull, utan att tycka att folk är idioter. Men vafan. What can you do on the weird side of life?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0