Uppvaknande

Två dagar i rad har jag faktiskt lyckats ta mig ur sängen när klockan ringer vid 6 på morgonen. Det är en underlig känsla att gå ut och röka på balkongen och se att det bara lyser i ett par av lägenheterna i husen mitt emot. Går människor inte ur sängen såhär dags?

Veckan börjar gå mot sitt slut. Idag är det seminarium som gäller (urtråkigt), imorgon föreläsning early in the morning. Och av någon anledning, som jag inte förstår, skall jag gå på spelning imorgon med band som jag aldrig har hört talas om. Om jag inte somnar på spårvagnen till stan förstås...

Min fru tycker att jag är galen för att jag sover med fönstret öppet när det är 7 minus ute, jag tycker själv att det är helt normalt efter att ha haft en uppväxt där man ALLTID sov med fönster öppet, om det var varmare ute än 15 minus det vill säga.

Nope, måste sluta skriva så att jag kan få i mig frukosten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0