Rastlöshet

Efter två och en halv timmes sömn klev jag upp imorses. Det som då verkade vara en jävligt dålig dag har artat sig till en hyfsat. Diskuterade feminism på seminariet - vi har en biologisk i klassen, mycket intressant. Stör mig dock på en sådan där dogmatiker-feminist i gruppen, men det är smällar man får ta.

Handlade, åkte hem, diskade, åkte in till stan igen, träffade M, fikade. Mycket, mycket trevligt. Kom hem med alltför mycket kaffe i kroppen, så nu är jag lite hyper. Har städat badrum och dammsugit. Har dock insett att min dammsugare suger (eller snarare inte suger alls så bra som de borde :-)) och att jag borde köpa en ny. Jobbigt, känns det som.

Så nu sitter jag här, klockan närmar sig halv åtta, och jag vet inte vad jag skall göra. Rastlöshet tror jag det kallas. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0