Förvirrande, eller hur?

Det finns två bloggar jag läser varje dag. Det finns ca 5 som jag läser ca en gång i veckan. Gör detta mig till en dålig bloggare?

Jag är igång på Atarax igen. Det känns som en dålig historia som upprepar sig tills den inte ens är skön längre.

Mår jag dåligt? Nej. Jag behöver bara lite lugn och ro. Det låter så stort när man säger "jag ska ta tag i mitt liv" (eller så låter det bara fånigt), men lite åt det hållet.

På köpet kommer jag att förlora en vän eller vinna en kärlek. Vi får se vilket...

Låter jag flummig och ingen förstår vad jag skriver om? 5 koppar kaffe gör att min hjärna är speedad. återkommer med förklaringar en annan dag (om jag själv kommer ihåg vad jag menade)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0