Dimma

Min hjärna känns fylld av dimma. Inte bomull, det är för tätt - utan dimma. Som om något som svirvlar omkring i mig och inte låter mig få grepp om något. Det är bara att inse, pluggande är inte bra för hjärnan. Det tog mig 3,5 timmar att läsa en bok på 300 sidor. Detta är inte bra - jag måste skärpa mig.

Men annars är det väl okej. För jävligt väder, jag tänker inte gå utanför dörren. Frugan är sjuk. Jag har lite ångest över skolan fortfarande, men jag försöker låta bli att tänka på det. M är inte i stan. Åsa jobbar. Jag är bara trött. Skulle vilja sjunka ner under täcket med en bra bok, men min hjärna är så mossig att jag inte orkar läsa just nu.

Det kanske blir TV:n som får vara offret idag istället. Fast daytime TV is not the shit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0