Trött och besviken

Ännu en ångestdag som jag dämpar med te. Jag är så trött att det värker i mig, men det finns inte ett skit som jag kan göra åt det. Sömnen är omöjlig.

Jag är trött i hjärnan, slut i sinnet, mina ögon skriker efter vila varje gång jag passerar spegeln. jag har gått på högvarv för länge nu. Tampats med demoner, andar och gud vet vad. Djävulen sitter i sitt lilla bo och skrattar hånfullt åt mig. Jag har tampats med vänners fördomar, och det är aldrig roligt. Jag skall ta en svängom till inom dessa gränser idag. Och jag är besviken...

Besviken på vänner som skrattar åt mig när jag visar dem min själ. Besviken på vänner som inte inser att de sårar och försöker försvara sig. Besviken på vänner som anser att deras väg är den rätta - den ENDA rätta.

Jag vill fly fältet, men det är svårt att springa på minerad mark.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0